Zadowolenie pacjenta jest dla nas najlepszym wskaźnikiem skuteczności naszych działań i podstawową motywacją wszystkich pracowników Przychodni.
Nasze cele realizujemy poprzez:
- Zapewnienie ciągłości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez utrzymywanie i zawieranie kontraktów z NFZ na świadczenia usług zdrowotnych oraz z innymi instytucjami.
- Objęcie opieką rehabilitacyjną i medyczną pacjentów słabowidzących, tracących wzrok i niewidomych.
- Stałą ocenę zadowolenia Pacjentów z jakości usług zdrowotnych otrzymywanych w naszej przychodni.
- Tworzenie zespołu wykwalifikowanych i kompetentnych pracowników.
- Ciągłe i systematyczne podnoszenie umiejętności i kwalifikacji pracowników.
- Zwiększenie kompleksowości usług poprzez rozszerzenie naszej działalności.
- Stosowanie skutecznych metod sterylizacji i dezynfekcji.
- Unowocześnianie wyposażenia placówki, sprzętu i aparatury medycznej.
- Systematyczne doskonalenie metod leczniczych I diagnostycznych w zakresie naszej działalności.
- Ciągłe doskonalenie Systemu Jakości zgodnego z Normą ISO 9001:2000.